»Če pogledamo v druge države, so te smernice del javnega naročanja že dobro leto. Pri drugem tiru jih ni bilo. Te pa ne bi pomenile zaostanka pri drugem tiru.«
»Danes pri drugem tiru lovimo zadnji vagon zadnjega vlaka, ki že pelje.«
»Država se mora zdaj odločiti, kako bo drugi tir, ki je pomemben za državo, zgradila.«
»Čeprav bo ta dodatni tir umeščen tako rekoč ob drugem tiru, je treba izpeljati vse prostorske, okoljske in drugačne preveritve. Naš cilj je, da se začne graditi v letu 2026.«
»Gradnja trenutnega projekta drugi tir teče skladno s časovnico in finančnimi okviri.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Zagotavljam, da roki niso ogroženi. Leta 2026 se bomo vozili po drugem tiru.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju